BUJ Geberit Home

Vai jums ir kādi jautājumi par lietotni Geberit Home? Šeit atrodiet noderīgas atbildes uz visbiežāk uzdotajiem jautājumiem.

Vai vēlaties saņemt vairāk informācijas vai personisku konsultāciju? Geberit klientu apkalpošanas dienests labprāt jums palīdzēs pa tālruni vai e-pastu.

VISPĀRĪGI JAUTĀJUMI PAR GEBERIT HOME

KAS IR GEBERIT HOME?

Geberit Home ir Geberit lietotne jūsu viedtālrunim. Geberit Home nodrošina digitālu piekļuvi dažādiem Geberit produktiem vannas istabā un palīdz vadīt un konfigurēt jūsu vannas istabas produktus. Lietotne un tās funkcijas ir bezmaksas.


KĀDAS IR LIETOTNES GEBERIT HOME IZMANTOŠANAS PRIEKŠROCĪBAS?

  • Vadiet ierīces, izmantojot viedtālruni, un iestatiet tās pareizi
  • Izmantojiet savu viedtālruni kā Geberit AquaClean dušas tualetes tālvadības pulti
  • Izlasiet ekrānā redzamo lietotāja rokasgrāmatu
  • Piekļūstiet pakalpojumam un kontaktinformācijai*
  • Piekļūstiet apkopes un apkopes informācijai
  • Interaktīvi uzturiet savas ierīces, izmantojot lietotni
  • Veiciet programmaparatūras atjauninājumus

(*Funkcija nav pieejama visās valstīs)


Kur es varu lejupielādēt Geberit Home?

Lietotne Geberit Home Android un iOS viedtālruņiem ir pieejama bez maksas attiecīgajā lietotņu veikalā:

Geberit Home veikalā Apple App Store
Geberit sākumlapa Google Play veikalā

QR kods iOS lietotnei Geberit Home App un Android lietotnei Geberit Home App

KURU PRODUKTU ATBALSTA GEBERIT HOME?

Pašlaik Geberit Home atbalstītos Geberit produktus var redzēt katra lietotņu veikala lietotnes aprakstā.


KĀ SAISTĪT SAVU GEBERIT PRODUKTU AR GEBERIT HOME?

Izmantojot Bluetooth® 1). Aktivizējiet Bluetooth® funkciju savā viedtālrunī. Nākamās darbības tiek parādītas lietotnē.

1) Bluetooth® zīmols un tā logotipi ir Bluetooth SIG, Inc. īpašums, un tos izmanto saskaņā ar Geberit licenci.


KĀPĒC MAN JĀPIEŠĶIR ATRAŠANĀS ATĻAUJA, LAI LIETOTU GEBERIT HOME?

Bluetooth®1) ir savienots ar atrašanās vietas noteikšanas pakalpojumiem Android ierīcēs ar vecākām operētājsistēmu versijām. Tas nozīmē, ka jebkurai Android ierīcei ar vecāku operētājsistēmu ir jāpiešķir atrašanās vietas atļauja, lai izmantotu lietotni, kas darbojas ar BLE. Geberit neizmanto nekādus atrašanās vietas datus.

1) Bluetooth® zīmols un tā logotipi ir Bluetooth SIG, Inc. īpašums, un tos izmanto saskaņā ar Geberit licenci.


KĀ GEBERIT NODROŠINA DROŠĪBU UN DATU PRIVATUMU?

Geberit izstrādā un apkalpo digitālos produktus un pakalpojumus atbilstoši augstiem drošības standartiem. Turklāt regulāri tiek veikta ārējo, neatkarīgu kiberdrošības speciālistu veikta pārbaude. Digitālo produktu un pakalpojumu izstrādē un darbībā tiek ievērotas ES datu aizsardzības vadlīnijas. Lai iegūtu papildinformāciju, lūdzu, skatiet Geberit mobilo lietotņu un IoT pakalpojumu lietošanas noteikumus un konfidencialitātes politiku.


Jautājumi par Geberit AquaClean

KĀDAS FUNKCIJAS ES VARU VEIKT AR SAVU GEBERIT AQUACLEAN BIDĒ TUALETES PODU, IZMANTOJOT GEBERIT HOME?

  • Kontrolējiet savu Geberit AquaClean bidē tualetes podu attālināti
  • Konfigurējiet ierīces iestatījumus
  • Mainiet personiskos iestatījumus
  • Skatiet lietošanas instrukcijas
  • Veiciet apkopes darbus (piem., atkaļķošanu, filtru nomaiņu)
  • Skatieties video par funkcionalitāti (piemēram, par atkaļķošanu)*
  • Izlasiet apkopes un kopšanas instrukcijas
  • Reģistrējiet ierīci, lai pagarinātu garantiju*
  • Meklēt servisu un kontaktinformāciju*
  • Izmantojiet Geberit AquaClean attālo atbalstu*

*Funkcija nav pieejama visās valstīs


ES JAU ESMU INSTALTĒJOT LIETOTNI GEBERIT AQUACLEAN. VAI ES VARU TURPINĀT TO LIETOT?

Nē, lietotne Geberit AquaClean vairs netiek atbalstīta. Lūdzu, turpmāk izmantojiet Geberit Home.


KO MAN DARĪT, JA NAV VAI IR LĒNS UN NESTABILS SAVIENOJUMS AR MANU GEBERIT AQUACLEAN BIDĒ TUALETES PODU? JA NEIZDODAS PROGRAMMATŪRAS ATJAUNINĀJUMS?

Ja rodas kāds no šiem gadījumiem, mēs iesakām veikt šādas darbības:

  • Atinstalējiet Geberit Home no viedtālruņa un pēc tam restartējiet viedtālruni.
  • Izslēdziet Geberit AquaClean bidē tualetes podu, pagaidiet 30 sekundes un pēc tam ieslēdziet to vēlreiz.
  • Atkārtoti instalējiet Geberit Home savā viedtālrunī un mēģiniet vēlreiz. Uzmanīgi izpildiet lietotnē norādītās darbības. Turiet viedtālruni bidē tualetes poda tuvumā un turiet lietotni atvērtu
  • Ja jums nepieciešama papildu palīdzība, sazinieties ar Geberit klientu atbalstu jūsu valstī.

ES ESMU SAVIENOJUSI SAVU GEBERIT AQUACLEAN BIDĒ PODU AR LIETOTNI GEBERIT HOME. TAGAD MANA BIDĒ PODA FIZISKĀ TĀLVADĪBAS PULTS NEDARBOJAS. KO MAN DARĪT?

Geberit AquaClean dušas tualetes atbalsta tikai vienu aktīvu Bluetooth®1) savienojumu vienlaikus. Aizveriet lietotni viedtālrunī, lai atkal varētu izmantot fizisko tālvadības pulti. Plašāku informāciju par fizisko tālvadības pulti skatiet bidē poda lietošanas instrukcijā.

1) Bluetooth® zīmols un tā logotipi ir Bluetooth SIG, Inc. īpašums, un tos izmanto saskaņā ar Geberit licenci.


KĀ IZMANTOJOT LIETOTNI GEBERIT HOME, VISĀTRĀK ES VARU PIEKĻŪT SAVA BIDĒ PODA TĀLVADĪBAS VADĪBAS FUNKCIJAI?

Kopš Geberit Home versijas 2.4 ir pieejama tālvadības pults ātrās piekļuves funkcija Geberit AquaClean bidē podiem. Lai to izmantotu, lietotnes sākuma ekrānā velciet pa labi virs vēlamā bidē poda (bidē podam jau vienreiz ir jābūt savienotam ar lietotni) un pēc tam pieskarieties zilajam tālvadības pults simbolam.

KĀ MANĀ GEBERIT AQUACLEAN BIDĒ PODĀ IZMANTOT ŽĀVĒTĀJU, ATKĀRTOTI NEAKTIVIZĒJOT MAZGĀŠANAS FUNKCIJU?

Geberit AquaClean modeļos ar žāvētājiem ir iespējams atkārtoti aktivizēt žāvētāja funkcionalitāti pēc tam, kad mazgāšanas funkcionalitāte ir izmantota vismaz vienu reizi lietošanas cikla laikā kopš Geberit Home versijas 2.3 uzstādīšanas. Lai to izdarītu, lietotnē tālvadības pultī pieskarieties dušas ikonai, lai deaktivizētu dušu. Pēc tam vēlreiz pieskarieties “Start“, lai izmantotu tikai žāvētāju.


KĀDA IR ATŠĶIRĪBAS STARP IERĪCES IESTATĪJUMIEM UN PERSONISKAJIEM IESTATĪJUMIEM GEBERIT AQUACLEAN BIDĒ TUALETES PODOS?

Personiskie iestatījumi ir aktīvi, kamēr ir izveidots savienojums ar ierīci, izmantojot lietotni. Personiskos iestatījumus varat atrast lietotnes tālvadības pults funkcijā, noklikšķinot uz zilās ikonas zem produkta nosaukuma. ierīces iestatījumi ir aktīvi, kad ierīci kontrolē ar fizisko tālvadības pulti vai vadību uz tualetes poda. Pēc atvienošanas no lietotnes var paiet dažas minūtes, līdz ierīces iestatījumi atkal kļūs aktīvi. To var redzēt, piemēram, ja orientācijas gaismas krāsa nemainās uzreiz, ja personīgajiem iestatījumiem un ierīces iestatījumiem ir atlasītas dažādas krāsas.


Vispārīga informācija par Geberit Home App