GeberitAquaClean pieredze
No ģimenes uzņēmuma līdz Eiropas tirgus līderim
Geberit vēsture sniedzas 150 gadu senā pagātnē. Kad Kaspars Melhiors Alberts Geberts (Caspar Melchior Albert Gebert) 1874. gadā atklāja skārdnieku uzņēmumu Rapperswil-Jona vecpilsētas centrā Šveicē, neviens nevarēja iedomāties, ka kādu dienu tas kļūs par globālu korporāciju. Simts gadus vēlāk, 1978. gadā, Geberit jau demonstrēja savu dedzīgo inovāciju izjūtu, atzīstot, ka bidē tualetes podi ir personīgās higiēnas nākotne. Lai gan reakcija uz bidē tualetes poda inovācijām Eiropā bija nedaudz piesardzīga, Japānas mājsaimniecībās tā drīz kļuva par ikdienu. Pateicoties ilggadējiem pētījumiem bidē tualetes podu jomā, Geberit ir izdevies konsekventi attīstīt un pilnveidot savas tehnoloģijas. Tā rezultātā ir radīti produkti, kas piedāvā maksimālu komfortu, ērtības, dizainu un kvalitāti – un ir iepriecinājuši klientus visā pasaulē 45 gadu garumā.
Iepazīstiet AquaClean bidē tualetes podu bagāto vēsturi.
Kad Geberit 1978. gadā izlaida Geberella bidē vāku un gadu vēlāk, 1979. gadā, Geberit-O-Mat bidē tualetes podu ar vāku kā pirmo Geberit tualeti ar integrētu mazgāšanas funkciju, apvienojot gandrīz visas tualetes poda un bidē funkcijas, personīgās higiēnas jautājums izraisīja satraukumu visā pasaulē.
Japāņu tauta, kas ir pazīstami ar savām stingrajām prasībām attiecībā uz tīrību un personīgo higiēnu, ātri izveidoja masveida tirgu savā valstī šim jaunajam produktam. Tikai dažus gadus vēlāk inovatīvās tualetes varēja redzēt pusē no visām Japānas mājsaimniecībām. Tomēr Eiropā paies zināms laiks, līdz šīs viedās bidē tualetes nonāks vannas istabās.
Geberit turpināja attīstīt mazgāšanas koncepciju un laida klajā pirmo pie sienas stiprināmo bidē tualetes podu Šveicē, ar zīmola nosaukumu Balena. To varēja arī apvienot ar modernām priekšsienas instalācijām un slēptām zemapmetuma skalojamām tvertnēm, lai izveidotu pilnīgi jaunu ārējo veidolu.